Jakie elementy zamieścić na WWW placówki
Współcześni internauci nie mają czasu na głęboką analizę stron, które odwiedzają. Strona placówki medycznej to wizytówka, która powinna zachęcać do skorzystania z jej usług. Jakie zatem elementy muszą się na niej znajdować, aby było to możliwe?
Najważniejszą sprawą jest to, aby nazwa gabinetu była widoczna od razu po otwarciu strony. Zadbaj również o to, aby umieścić jedno zdanie określające, czym zajmuje się gabinet. Zwróć uwagę, by treść każdej z podstron była widoczna bez potrzeby przesuwania strony w dół. Menu dostępnych podstron powinno być widoczne na pierwszy rzut oka. Najlepiej, by było obok nazwy firmy. Aby nie potrzebnie nie zniechęcać czytelnika strony, powinno się unikać stosowania długiego tekstu. Najkorzystniejsze jest używanie krótkich akapitów tekstu, nagłówków i list.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.