Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

/appFiles/site_102/images/autor/ExLNVI2tKFUvzsO.jpeg

Autor: Paweł Nowak

Dodano:
Kiedy włączać ekspertów do budowania wizerunku

Na konkurencyjnym rynku usług medycznych coraz trudniej skutecznie się wyróżnić. Świetna infrastruktura czy nowocześnie wyposażone gabinety już nie wystarczą. Liczą się wysokiej klasy specjaliści, pasjonaci, gotowi z zaangażowaniem włączać się w działania tworzące wizerunek placówki. W co warto ich zaangażować?

Wśród specjalistów w branży panuje przekonanie, że to twarde kompetencje stanowią o eksperckości, która jest kluczem do sukcesu i to ona powinna być w największym stopniu wyceniana na rynku. Jednak warto mieć na uwadze, że pacjenci w nieco inny, sposób postrzegają eksperckość pracowników ochrony zdrowia.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie