Co musisz wiedzieć o kreowaniu wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy

/appFiles/site_102/images/autor/OoUM9r3S4abmeu2.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 11 lutego 2015
Co musisz wiedzieć o kreowaniu wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy

Do budowania wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy można wykorzystywać bardzo proste mechanizmy. Na dobrej opinii powinno zależeć nie tylko dyrekcji. To w końcu pracownicy kreują pozytywny lub negatywny wizerunek swojego pracodawcy. Tym samym powinni być zaangażowani we wszelkie działania komunikacyjne mające na celu jego poprawę.

Studenci uczelni medycznych już od pierwszego roku wiedzą, gdzie chcieliby pracować po zakończeniu studiów. Jednak mają świadomość, że to wcale nie będzie takie proste, ponieważ w wybieranych przez nich miejscach każdy chciałby robić medyczną karierę. Ośrodki te są znane, bo genialnie potrafią komunikować o swoich osiągnięciach i wybitnych fachowcach. Często robią to z myślą o przyszłych pracownikach. Medycyna jest sztuką, ale jest nią także informowanie o tym, że jej wymiar i rozwój, dorównuje często sztukom pięknym.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.