Lekarz w mediach

Dodano:
Lekarz w mediach

Co piąta polska placówka medyczna nie prowadzi żadnych działań komunikacyjnych, mimo że blisko 70% wszystkich przebadanych instytucji uważa, że wpływają one na zwiększenie liczby pacjentów i poprawę wizerunku. Co robią lekarze, aby dotrzeć do społeczeństwa i być przez niego zrozumianym, pokazuje najnowszy raport medyczny „Media w zarządzaniu reputacją placówki medycznej. O gaszeniu kryzysów i nowoczesnym budowaniu przewagi rynkowej”, autorstwa agencji Medica PR, medycznej marki Kobold Public Relations.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie