Negatywne opinie o placówce w sieci. Jak na nie odpowiadać?

/appFiles/site_102/images/autor/jn30ByOXaWUVKCA.jpeg

Autor: Emil Borzechowski

Dodano: 25 maja 2013
Negatywne opinie o placówce w sieci. Jak na nie odpowiadać?

Internet to doskonałe narzędzie marketingowe, lecz jak radzić sobie z nieprzychylnymi komentarzami użytkowników sieci o pracy lekarzy czy danej placówki? Trzeba pamiętać, że jest to broń obosieczna, dlatego nie warto pozostawać obojętnym na wypowiedzi użytkowników.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 18.grudnia.2018

Szkolenie przedstawia krok po kroku jak uzyskać decyzję ZUS, a następnie wystawić zwolnienie lekarskie od 1 grudnia 2018 r.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Dokumentacja RODO w placówce medycznej. Czy jesteśmy przygotowani na kontrolę?

Poznań 11.stycznia.2019

Praktyka stosowania RODO w placówkach medycznych.

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie