Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 5 września 2018
Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

W placówkach medycznych, gdzie lekarzy rozlicza się za zrealizowane wizyty, sfrustrowani są również oni, tracąc cenny czas na bezowocne oczekiwanie w gabinecie. Niejednokrotnie taki system rozliczeń czasu pracy przy powtarzających się rezygnacji pacjenta prowadzi ostatecznie do rezygnacji z pracy lekarza. W przypadku prywatnych gabinetów to konkretne straty finansowe, do kilku tysięcy miesięcznie, które trzeba jakoś zrekompensować (np. niestety podnosząc ceny).

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
odwoływanie wizyt