Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 5 września 2018
Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

W placówkach medycznych, gdzie lekarzy rozlicza się za zrealizowane wizyty, sfrustrowani są również oni, tracąc cenny czas na bezowocne oczekiwanie w gabinecie. Niejednokrotnie taki system rozliczeń czasu pracy przy powtarzających się rezygnacji pacjenta prowadzi ostatecznie do rezygnacji z pracy lekarza. W przypadku prywatnych gabinetów to konkretne straty finansowe, do kilku tysięcy miesięcznie, które trzeba jakoś zrekompensować (np. niestety podnosząc ceny).

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
odwoływanie wizyt

Spis treści Czytaj e-wydanie