Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów
Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.
W placówkach medycznych, gdzie lekarzy rozlicza się za zrealizowane wizyty, sfrustrowani są również oni, tracąc cenny czas na bezowocne oczekiwanie w gabinecie. Niejednokrotnie taki system rozliczeń czasu pracy przy powtarzających się rezygnacji pacjenta prowadzi ostatecznie do rezygnacji z pracy lekarza. W przypadku prywatnych gabinetów to konkretne straty finansowe, do kilku tysięcy miesięcznie, które trzeba jakoś zrekompensować (np. niestety podnosząc ceny).
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.