Od partnerstwa do skutecznej komunikacji

Zdecydowana większość placówek uznaje konieczność działań w zakresie marketingu i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Dlatego warto je podejmować i rozwijać kompetencje w tym zakresie.
W czasach gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, od kilku lat wciąż jest niemało środowisk, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Częstokroć wystarczy przyjrzeć się specyfice komunikacji wewnątrz placówki, by poznać odpowiedź na pytanie, skąd bierze się brak otwartości na stosowanie nowych narzędzi, brak zaufania do odbiorcy, deprecjonowanie jego roli.
Nie masz jeszcze konta?
Zamów pełny dostęp do portalu
SPRAWDŹ OFERTĘ
Chcesz przetestować nasze usługi?
Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!
Aktywuj 24-godzinny okres testowy
Logowanie
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku
Katowice 27.lutego.2019
Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku
Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku
Poznań 13.marca.2019
Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku