Od partnerstwa do skutecznej komunikacji

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 12 stycznia 2016
Od partnerstwa do skutecznej komunikacji

Zdecydowana większość placówek uznaje konieczność działań w zakresie marketingu i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Dlatego warto je podejmować i rozwijać kompetencje w tym zakresie.

W czasach gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, od kilku lat wciąż jest niemało środowisk, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Częstokroć wystarczy przyjrzeć się specyfice komunikacji wewnątrz placówki, by poznać odpowiedź na pytanie, skąd bierze się brak otwartości na stosowanie nowych narzędzi, brak zaufania do odbiorcy, deprecjonowanie jego roli.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 26.września.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie