Pacjent nasz pan - jak skutecznie prowadzić PR placówki medycznej

Dodano: 31 października 2014
Pacjent nasz pan - jak skutecznie prowadzić PR placówki medycznej

Usługi medyczne to produkt, od którego atrakcyjności i ceny w dużej mierze zależy ilość osób nim zainteresowanych. Co zrobić aby pacjent wybrał nas, a nie usługi konkurencyjne? Czy tradycyjne działania marketingowe sprawdzą się również w promocji placówek medycznych?

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.