PR ma dwie nogi i piękny uśmiech - wizerunek miejsca to człowiek, który je reprezentuje

/appFiles/site_102/images/autor/NVXcw5AG6Bxb8MC.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 14 stycznia 2015
PR ma dwie nogi i piękny uśmiech - wizerunek miejsca to człowiek, który je reprezentuje

Czy wiadomo, gdzie tak naprawdę zaczyna się komunikacja z pacjentem? W ulotce reklamowej? W artykule prasowym? A może w Internecie? Tak naprawdę, najważniejszą, kluczową kwestią jest pierwszy kontakt z placówką. Jest on jak spotkanie z innym człowiekiem: pierwsze dobre wrażenie możemy zrobić tylko raz.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie