Reklama leków – czego musi unikać lekarz

/appFiles/site_102/images/autor/qGaTJ7DUrLRV8y5.jpeg

Autor: Anna Wojtczyk

Dodano: 11 września 2018
Reklama leków – czego musi unikać lekarz

Ustawa Prawo farmaceutyczne zakazuje lekarzom reklamowania produktów leczniczych, lecz suplementy diety nimi nie są. Sprawdź, czy w związku z tym osoby z wykształceniem medycznym mogą je reklamować.

Regulacja prawna znajdująca się w art. 55 ust. 1 ustawy z 6 września 2011 r. Prawo farmaceutyczne dotyczy zakazu reklamowania produktów leczniczych przez osoby z wykształceniem medycznym lub sugerujące posiadanie takiego wykształcenia. W tym przepisie wskazuje się, że reklama produktu leczniczego kierowana do publicznej wiadomości nie może polegać na prezentowaniu produktu leczniczego przez osoby znane publicznie, naukowców, osoby posiadające wykształcenie medyczne lub farmaceutyczne lub sugerujące posiadanie takiego wykształcenia; odwoływaniu się do zaleceń osób znanych publicznie, naukowców, osób posiadających wykształcenie medyczne lub farmaceutyczne lub sugerujących posiadanie takiego wykształcenia.

Pozostało jeszcze 83 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 26.września.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie