Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

/appFiles/site_102/images/autor/iGVOTRZHFmgQnc2.jpeg

Autor: Iwona Jakubiak

Dodano:
Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

W dobie szeroko rozwiniętej technologii medycznej przyszłość placówek medycznych i małych gabinetów lekarskich w dużym stopniu zależy od umiejętności komunikacyjnych lekarzy. Dobrze przeprowadzona rozmowa z pacjentem zwiększy szanse na sukces rynkowy.

Relacja pomagania rozpięta między lekarzem, a pacjentem w równej mierze jest dla nich trudna. Jej ograniczenia wynikają z indywidualnego pojęcia tego, co wstydliwe – czyli przestrzeni intymności, jak i inaczej doświadczanej zgody na to, o czym mówić można swobodnie, a o czym nie – czyli granic intymności.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie