Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

/appFiles/site_102/images/autor/iGVOTRZHFmgQnc2.jpeg

Autor: Iwona Jakubiak

Dodano: 20 marca 2016
Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

W dobie szeroko rozwiniętej technologii medycznej przyszłość placówek medycznych i małych gabinetów lekarskich w dużym stopniu zależy od umiejętności komunikacyjnych lekarzy. Dobrze przeprowadzona rozmowa z pacjentem zwiększy szanse na sukces rynkowy.

Relacja pomagania rozpięta między lekarzem, a pacjentem w równej mierze jest dla nich trudna. Jej ograniczenia wynikają z indywidualnego pojęcia tego, co wstydliwe – czyli przestrzeni intymności, jak i inaczej doświadczanej zgody na to, o czym mówić można swobodnie, a o czym nie – czyli granic intymności.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie