Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

/appFiles/site_102/images/autor/iGVOTRZHFmgQnc2.jpeg

Autor: Iwona Jakubiak

Dodano: 20 marca 2016
Umiejętność rozmowy lekarza z pacjentem w 60% decyduje o skuteczności wizyty

W dobie szeroko rozwiniętej technologii medycznej przyszłość placówek medycznych i małych gabinetów lekarskich w dużym stopniu zależy od umiejętności komunikacyjnych lekarzy. Dobrze przeprowadzona rozmowa z pacjentem zwiększy szanse na sukces rynkowy.

Relacja pomagania rozpięta między lekarzem, a pacjentem w równej mierze jest dla nich trudna. Jej ograniczenia wynikają z indywidualnego pojęcia tego, co wstydliwe – czyli przestrzeni intymności, jak i inaczej doświadczanej zgody na to, o czym mówić można swobodnie, a o czym nie – czyli granic intymności.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 26.września.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie