Dlaczego warto zadbać o wyrazistą promocję placówki medycznej
Coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarz, często szef placówki medycznej, decyduje się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w promocję placówki.
- Coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarze decydują się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu.
- Lekarze często stawiają na wyrazistość, która ta bywa na pograniczu populizmu i szokowania.
- „Własne”, choć niejednokrotnie kontrowersyjne rozwiązania, z którymi fachowcy nie polemizują, uznając za niemerytoryczne lub bazujące głównie na autoprzykładach, dominują szczególnie w tematach związanych ze zdrową dietą.
- Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.