Wyróżnij się z tłumu – współpraca służb public relations, lekarzy i placówek medycznych

/appFiles/site_102/images/autor/1DJrZ6uaqIH5dnt.jpeg

Autor: Anna Daria Nowicka

Dodano: 18 listopada 2014
Wyróżnij się z tłumu – współpraca służb public relations, lekarzy i placówek medycznych

Nieodpowiednie wypromowanie siebie lub placówki może być istotną przeszkodą w osiągnięciu sukcesu. Na szczęście zarówno placówki medyczne, jak i lekarze zaczynają rozumieć istotę public relations i autoprezentacji. Świadczy o tym coraz większe zainteresowanie usługami specjalistów z tej branży. Jak więc skutecznie budować wizerunek?

Umiejętność odpowiedniego kreowania własnego wizerunku jest niezbędna do osiągania sukcesów zarówno przez firmy, jak i osoby. Coraz częściej placówki medyczne korzystają z pomocy specjalistów public relations, z kolei lekarze uczestniczą w szkoleniach z autoprezentacji. Także podczas procesów coachingowych lekarze zgłaszają, że mają problem z odpowiednim wypromowaniem siebie i przez to nie osiągają sukcesów, jakie są w ich zasięgu. Jak możemy budować wizerunek?

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.