Jak zażegnać kryzys i co jest ważne we współpracy z dziennikarzami

/appFiles/site_102/images/autor/OoUM9r3S4abmeu2.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 17 lutego 2015
Jak zażegnać kryzys i co jest ważne we współpracy z dziennikarzami

To pacjent jest odbiorcą wszystkich komunikatów o placówce i na tej podstawie ją ocenia. Decyduje także, czy będzie chciał dalej się w niej leczyć czy ją zmienić. Warto pamiętać, że rozmówcy – w tym osoby zarządzające - wpływają na to, jaki portret media stworzą kierowanym przez nich ośrodkom medycznym.

W kryzysie, oprócz dobrego zarządzania, ogromne znaczenie ma skuteczna komunikacja z mediami. To właśnie od niej zależy przyszłe postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów oraz ich zaufanie do specjalistów. W kontekście funkcjonowania ośrodka jako przedsiębiorstwa, komunikowanie o kryzysie przez media będzie miało przełożenie na konkurencyjność, a nawet dochodowość.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.