Concierge – niekonwencjonalna forma obsługi pacjentów i mobilna pomoc rejestracji

Wśród różnych koncepcji jak usprawnić obsługę pacjenta, jedną z możliwości jest wprowadzenie usług concierge’a. To tylko z pozoru nowość. Bywalcy luksusowych hoteli znają ten rodzaj usług, który można również zaobserwować w filmach obrazujących życie mieszkańców kamienic z przełomu XIX i XX wieku. Jak takie rozwiązanie można przenieść na grunt placówek opieki zdrowotnej?
Wystarczy przeprowadzić badania potrzeb i oczekiwań pacjentów, ich rodzin i opiekunów, w szczególności korzystających z usług zdrowotnych pierwszy raz w danej placówce. Z badań tych wynika, że pacjenci – klienci podmiotów prowadzących działalność leczniczą – uskarżają się na brak informacji na temat, jak wygląda proces poprzedzający udzielenie świadczenia zdrowotnego.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
obsługa pacjentaPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
