Concierge – niekonwencjonalna  forma obsługi pacjentów i mobilna pomoc rejestracji

/appFiles/site_102/images/autor/10FQSmeCiqNBzcb.jpeg

Autor: Anna Karkut

Dodano: 14 marca 2020
Concierge – niekonwencjonalna  forma obsługi pacjentów i mobilna pomoc rejestracji

Wśród różnych koncepcji jak usprawnić obsługę pacjenta, jedną z możliwości jest wprowadzenie usług concierge’a. To tylko z pozoru nowość. Bywalcy luksusowych hoteli znają ten rodzaj usług, który można również zaobserwować w filmach obrazujących życie mieszkańców kamienic z przełomu XIX i XX wieku. Jak takie rozwiązanie można przenieść na grunt placówek opieki  zdrowotnej?

Wystarczy przeprowadzić badania potrzeb i oczekiwań pacjentów, ich rodzin i opiekunów, w szczególności korzystających z usług zdrowotnych pierwszy raz w danej placówce. Z badań tych wynika, że pacjenci – klienci podmiotów prowadzących działalność leczniczą – uskarżają się na brak informacji na temat, jak wygląda proces poprzedzający udzielenie świadczenia zdrowotnego.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Słowa kluczowe:
obsługa pacjenta