Jak poprawić komfort pacjentów – case study

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 7 marca 2017
Jak poprawić komfort pacjentów – case study

Stworzenie stref przyjaznych dla pacjentów czy zwiększenie dostępności placówki pod względem komunikacyjnym to niektóre rozwiązania, po które sięgają placówki, aby ich podopieczni czuli się dobrze. Zobacz, jakie działania warto podejmować, żeby wzmocnić efekt leczenia.

Pacjenci będą mogli łatwiej odnaleźć się na korytarzach placówki i oczekiwać na przyjęcie w komfortowych warunkach, z monitorami i biblioteczkami. Przestrzeń, określona jako strefy pacjenta, ma służyć także prelekcjom, występom artystycznym i wystawom – to plany związane z modernizacją Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, z myślą o udogodnieniach dla pacjentów.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiszpital