Jak twoje decyzje wpływają na jakość obsługi w rejestracji

/appFiles/site_102/images/autor/GDzhUFH9EQVpsfj.jpeg

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 14 marca 2020
Jak twoje decyzje wpływają na jakość obsługi w rejestracji

Skuteczność i trwałość zmian zachowań pracowników rejestracji wymaga wsparcia ze strony przełożonych. Zmiany dotyczące jakości obsługi rodzą się w głowie szefa. Jaka jest rola osób zarządzających w budowaniu wysokiej jakości obsługi pacjenta?

Decyzje, które przede wszystkim wpływają na jakość obsługi dotyczą procedur i standardów obsługi pacjenta. Jeśli dobrze opiszemy zasady i reguły kontaktu z pacjentem w rejestracji to unikniemy wielu potencjalnie konfliktowych sytuacji.

Czytaj więcej na temat organizacji pracy rejestracji medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.