Jak twoje decyzje wpływają na jakość obsługi w rejestracji

/appFiles/site_102/images/autor/IaPsivOF5kyAru1.jpeg

Autor: Dorota Uliasz

Dodano: 14 marca 2020
Jak twoje decyzje wpływają na jakość obsługi w rejestracji

Skuteczność i trwałość zmian zachowań pracowników rejestracji wymaga wsparcia ze strony przełożonych. Zmiany dotyczące jakości obsługi rodzą się w głowie szefa. Jaka jest rola osób zarządzających w budowaniu wysokiej jakości obsługi pacjenta?

Decyzje, które przede wszystkim wpływają na jakość obsługi dotyczą procedur i standardów obsługi pacjenta. Jeśli dobrze opiszemy zasady i reguły kontaktu z pacjentem w rejestracji to unikniemy wielu potencjalnie konfliktowych sytuacji.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.