Kontroluj jakość i efektywność pracy rejestracji medycznej

/appFiles/site_102/images/autor/HXKk7ig1M0wWP9h.jpeg

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 16 września 2020
Kontroluj jakość i efektywność pracy rejestracji medycznej

Za jakość obsługi pacjenta w placówce medycznej w dużej mierze odpowiada rejestracja. Z punktu widzenia menedżera placówki konieczna jest więc kontrola efektywności jej pracy, wyłapywanie ewentualnych błędów i ich naprawa. Idealnym narzędziem do tego jest Test Tajemniczego Pacjenta.

Test Tajemniczego Pacjenta (TTP) to stosowana z powodzeniem już od kilkudziesięciu lat metoda sprawdzania jakości obsługi klientów w różnych branżach – finansowej, ubezpieczeniowej, gastronomicznej, a także ochrony zdrowia. W przypadku placówek medycznych pozwala to zweryfikować cały proces obsługi pacjenta – począwszy od zakupu danej usługi, przez zdolności komunikacyjne rejestratorek aż po ich kompetencje dotyczące radzenia sobie w stresujących sytuacjach.

Pozostało jeszcze 49 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.