Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów

Zaufanie w zawodzie lekarza jest podstawowym elementem w budowie odpowiednich relacji z chorym. Pełnoprofilowa opieka to również odbycie z pacjentem szczerej rozmowy, na którą zdobywają się osoby darzące lekarza zaufaniem - rozmowa z IZABELĄ MICHALAK, kierownikiem Przychodni Willowa w Lublinie.

Certyfikat ISO 9001:2008, który mamy, jest miarą jakości oferowanych usług stomatologicznych, zarówno tych w ramach kontraktu z NFZ, jak i prywatnych. Certyfikat ISO w pewien sposób narzuca algorytm postępowania, który zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość świadczonych usług. W regularnie przeprowadzanych ankietach, w ramach prawidłowego zarządzania jakością, oceniamy wyniki naszych starań. W ostatnim badaniu grupa 275 ankietowanych doceniła nasz wkład pracy.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktyki
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie