Izabela Michalak: Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów
Zaufanie w zawodzie lekarza jest podstawowym elementem w budowie odpowiednich relacji z chorym. Pełnoprofilowa opieka to również odbycie z pacjentem szczerej rozmowy, na którą zdobywają się osoby darzące lekarza zaufaniem - rozmowa z IZABELĄ MICHALAK, kierownikiem Przychodni Willowa w Lublinie.
Certyfikat ISO 9001:2008, który mamy, jest miarą jakości oferowanych usług stomatologicznych, zarówno tych w ramach kontraktu z NFZ, jak i prywatnych. Certyfikat ISO w pewien sposób narzuca algorytm postępowania, który zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość świadczonych usług. W regularnie przeprowadzanych ankietach, w ramach prawidłowego zarządzania jakością, oceniamy wyniki naszych starań. W ostatnim badaniu grupa 275 ankietowanych doceniła nasz wkład pracy.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.