Jak planować rozwój pracowników
Wiedza na temat strategii projektowania i realizacji aktywnych szkoleń uchroni menedżera ochrony zdrowia przed wyborem pozornie atrakcyjnej, lecz nieefektywnej oferty. Pozwoli mu też aktywnie współuczestniczyć w kształtowaniu rozwoju swoich pracowników. Oto ważne wskazówki.
- Pacjenci na rynku usług medycznych w Polsce stają się bardziej świadomi swoich praw i oczekiwań, przekształcając się z biernych odbiorców w bardziej wymagających klientów. Jednak ze względu na specyfikę usług medycznych, nadal mają trudności z trafną oceną jakości i wyboru placówki opieki zdrowotnej.
- Decyzje pacjentów o wyborze placówki medycznej często opierają się na opiniach, reklamach, forach internetowych i innych źródłach informacji. Kluczową rolę odgrywa również relacja z personelem medycznym, co może wpłynąć na sukces lub porażkę placówki na rynku.
- Menedżerowie ochrony zdrowia powinni inwestować w rozwijanie kompetencji społecznych swojego personelu, w tym umiejętności komunikacji, budowania relacji z pacjentami oraz radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Wybierając szkolenia, ważne jest dokładne zapoznanie się z ofertą, aby dostosować je do specyfiki placówki i potrzeb pracowników. Ponadto, istotne jest monitorowanie i ocena efektów szkolenia, uwzględniając różne poziomy oceny, takie jak reakcja uczestników, zdobyta wiedza, zachowanie w miejscu pracy i wyniki ogólne.
- Czytaj też: Jak planować rozwój pracowników, aby obie strony odnosiły korzyści
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.