Jak przyciągnąć dobrych pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 4 października 2019
Jak przyciągnąć dobrych pracowników

Przy obecnym deficycie lekarzy specjalistów trudnym wyzwaniem jest pozyskanie kadry medycznej. Niejednokrotnie duże publiczne placówki zmagają się też z pozyskaniem pracowników niemedycznych do prac administracyjnych, np. przy obsłudze projektów, a także statystyków, techników, rejestratorów medycznych, pracowników socjalnych czy do szpitalnej kuchni. Żeby konkurować z innymi placówkami na rynku, warto podjąć działania marketingowe, prezentując się jako atrakcyjny pracodawca. Jak to robić?

Działania podejmowane w ramach kształtowania wizerunku pracodawcy (czyli employer brandingu) to często m.in. publikowanie, także w lokalnych mediach, informacji o nagrodach czy pozyskanych certyfikatach jakości. Nie zawsze są to nagrody branżowe, a np. wyróżnienia w konkursach gospodarczych o nagrodę wojewody czy prezydenta danego miasta, za efektywną współpracę z lokalnym urzędem pracy, zatrudnianie osób bezrobotnych, przyjmowanie stażystów i praktykantów oraz udział w przedsięwzięciach miejskich. Instytucje dbające o zdrowie swoich pracowników i skutecznie wdrażające programy promocji zdrowia wewnątrz firmy nie tylko działają na rzecz pracowników, ale także edukują o zdrowiu, a popularyzując nagrody i wyróżnienia – rozwijają te edukacyjne przesłania poza swoja siedzibę.

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie