Jak przyciągnąć dobrych pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 4 października 2019
Jak przyciągnąć dobrych pracowników

Przy obecnym deficycie lekarzy specjalistów trudnym wyzwaniem jest pozyskanie kadry medycznej. Niejednokrotnie duże publiczne placówki zmagają się też z pozyskaniem pracowników niemedycznych do prac administracyjnych, np. przy obsłudze projektów, a także statystyków, techników, rejestratorów medycznych, pracowników socjalnych czy do szpitalnej kuchni. Żeby konkurować z innymi placówkami na rynku, warto podjąć działania marketingowe, prezentując się jako atrakcyjny pracodawca. Jak to robić?

Działania podejmowane w ramach kształtowania wizerunku pracodawcy (czyli employer brandingu) to często m.in. publikowanie, także w lokalnych mediach, informacji o nagrodach czy pozyskanych certyfikatach jakości. Nie zawsze są to nagrody branżowe, a np. wyróżnienia w konkursach gospodarczych o nagrodę wojewody czy prezydenta danego miasta, za efektywną współpracę z lokalnym urzędem pracy, zatrudnianie osób bezrobotnych, przyjmowanie stażystów i praktykantów oraz udział w przedsięwzięciach miejskich. Instytucje dbające o zdrowie swoich pracowników i skutecznie wdrażające programy promocji zdrowia wewnątrz firmy nie tylko działają na rzecz pracowników, ale także edukują o zdrowiu, a popularyzując nagrody i wyróżnienia – rozwijają te edukacyjne przesłania poza swoja siedzibę.

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.