Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/U7AC6WVbDiHvaye.jpeg

Autor: Aleksandra Hulewska

Dodano: 14 lipca 2016
Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników

Menedżer powinien zadbać o szkolenia personelu w zakresie umiejętności nawiązywania kontaktu, słuchania, komunikowania się czy asertywności. Pacjenci coraz częściej zwracają bowiem na to uwagę i jest to decydujący czynnik w wyborze placówki. Co jeszcze powinien wiedzieć szef placówki, aby aktywnie współuczestniczyć w kształtowaniu rozwoju swoich pracowników?

W ostatnich latach na polskim rynku usług medycznych pacjent przestaje być biernym odbiorcą oddziaływań lekarza na rzecz przyjęcia postawy typowej dla świadomego swoich praw i oczekiwań klienta. Ponieważ świadczenia zdrowotne należą do tzw. usług profesjonalnych, tj. charakteryzują się wiedzą specjalistyczną oraz wysokimi kwalifikacjami wykonujących je osób, ograniczoną kontrolą jakości, a także niepewnością zakupu, większość osób nadal ma kłopot z ich trafną oceną. Ze względu na fakt, że nieliczni pacjenci są w stanie wybrać placówkę ochrony zdrowia, kierując się względami merytorycznymi, w procesie podejmowania decyzji konsumenckich szczególnego znaczenia nabierają np. opinie o danym ośrodku, medialne przekazy reklamowe, informacje z forów internetowych i wiele innych.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
kompetencje pracownika

Spis treści Czytaj e-wydanie