Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/U7AC6WVbDiHvaye.jpeg

Autor: Aleksandra Hulewska

Dodano:
Jak rozwijać kompetencje społeczne pracowników

Menedżer powinien zadbać o szkolenia personelu w zakresie umiejętności nawiązywania kontaktu, słuchania, komunikowania się czy asertywności. Pacjenci coraz częściej zwracają bowiem na to uwagę i jest to decydujący czynnik w wyborze placówki. Co jeszcze powinien wiedzieć szef placówki, aby aktywnie współuczestniczyć w kształtowaniu rozwoju swoich pracowników?

W ostatnich latach na polskim rynku usług medycznych pacjent przestaje być biernym odbiorcą oddziaływań lekarza na rzecz przyjęcia postawy typowej dla świadomego swoich praw i oczekiwań klienta. Ponieważ świadczenia zdrowotne należą do tzw. usług profesjonalnych, tj. charakteryzują się wiedzą specjalistyczną oraz wysokimi kwalifikacjami wykonujących je osób, ograniczoną kontrolą jakości, a także niepewnością zakupu, większość osób nadal ma kłopot z ich trafną oceną. Ze względu na fakt, że nieliczni pacjenci są w stanie wybrać placówkę ochrony zdrowia, kierując się względami merytorycznymi, w procesie podejmowania decyzji konsumenckich szczególnego znaczenia nabierają np. opinie o danym ośrodku, medialne przekazy reklamowe, informacje z forów internetowych i wiele innych.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
kompetencje pracownika
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 08.stycznia.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie