Jak skutecznie motywować pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/ZEeKuXhnSRcVq1a.jpeg

Autor: Katarzyna Janas

Dodano:
Jak skutecznie motywować pracowników

Kiedy pacjent zgłasza się do kliniki, uruchamia się procedura i zestaw działań mających na celu usunięcie choroby. To tylko wierzchołek góry lodowej. Prawdziwym sukcesem jest zdiagnozowanie przyczyny problemu i rozwiązanie go w zarodku. Nie inaczej jest, gdy choroba toczy się w samym środku placówki medycznej. Poznaj korzyści z zarządzania przez motywację, co usprawni budowanie zespołu.

Wielu menedżerów zna te problemy: niezrealizowane lub niedokładnie zrealizowane zadania, niezadowalający poziom obsługi pacjentów, mało zaangażowany zespół, duża rotacja pracowników, a w końcu – spadające wyniki sprzedaży.

Najprostsze rozwiązania są pod ręką: zwolnić jednych pracowników i zatrudnić nowych, zamówić kolejne (kosztowne) szkolenie, zapowiedzieć obcięcie premii za brak wyników i jej podniesienie – za realizację i przekroczenie celów. To tylko kilka rozwiązań z puli, którą obrazowo nazywamy metodą kija i marchewki: za osiągnięcie celu – nagroda, za niewykonanie zadania – kara.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
motywacja pracowników

Spis treści Czytaj e-wydanie