Jak usprawnić rejestrację telefoniczną

Dodano:
Jak usprawnić rejestrację telefoniczną

Próba telefonicznego zapisania się do lekarza często jest skazana na niepowodzenie. Jak w praktyce odbywa się telefoniczna rejestracja pacjentów i jak zwiększać jej dostępność?

W Przychodni Zdrowia KMW Centrum Zdrowia w Szczecinie rejestracja do lekarzy różnych specjalności odbywa się w godzinach od 8.00 do 18.00. Marzena Solska, rejestratorka, informuje, że do dyspozycji pacjentów są dwa telefony, obsługiwane przez specjalnie do nich wydelegowaną osobę. Problemy z dodzwonieniem się mogą wystąpić, ale tylko sezonowo, czyli właśnie wtedy, gdy mamy do czynienia z niemal epidemią grypy.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Oddychanie Posturalne

Warszawa 17.października.2017

Oddychanie Posturalne. Zintegrowane Podejście do Postępowania Leczniczego. Patomechanika Wzorca Kompleksu Piersiowo-Brzusznego

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie