Jak usprawnić rejestrację telefoniczną

Dodano: 11 maja 2015
Jak usprawnić rejestrację telefoniczną

Próba telefonicznego zapisania się do lekarza często jest skazana na niepowodzenie. Jak w praktyce odbywa się telefoniczna rejestracja pacjentów i jak zwiększać jej dostępność?

W Przychodni Zdrowia KMW Centrum Zdrowia w Szczecinie rejestracja do lekarzy różnych specjalności odbywa się w godzinach od 8.00 do 18.00. Marzena Solska, rejestratorka, informuje, że do dyspozycji pacjentów są dwa telefony, obsługiwane przez specjalnie do nich wydelegowaną osobę. Problemy z dodzwonieniem się mogą wystąpić, ale tylko sezonowo, czyli właśnie wtedy, gdy mamy do czynienia z niemal epidemią grypy.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie