Przygotowanie pracowników do pracy z pacjentami – co jest istotne

/appFiles/site_102/images/autor/t63zBYbsI0OASKg.jpeg

Autor: Aneta Naworska

Dodano: 17 listopada 2016
Przygotowanie pracowników do pracy z pacjentami – co jest istotne

Rejestratorki, które dobrze wykonują swoje obowiązki i znają prawa pacjenta, to dziś podstawa funkcjonowania placówek medycznych. Oto jak właściwie przygotować pracowników do pracy z pacjentami i zyskać pewność, że spadnie liczba skarg pacjentów.

Pacjent pojawia się w placówce medycznej najczęściej nie, gdy tego chce, ale gdy jest do tego zmuszony. Już ta sytuacja może powodować u niego duży stres i być bardzo niekomfortowa. Każde zachowanie recepcjonisty, który jako pierwszy ma kontakt z pacjentem, może wywołać u niego dodatkowe rozdrażnienie.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.