Spór zbiorowy w placówce – jak negocjować z załogą

/appFiles/site_102/images/autor/85fUgvB39NcFOPu.jpeg

Autor: Piotr Miadziołko

Dodano:
Spór zbiorowy w placówce – jak negocjować z załogą

Niepewność systemu opieki zdrowotnej wzmaga spory zbiorowe w placówkach medycznych. Dyrektorzy mają trudne zadanie i zastanawiają się, jak rozmawiać z pracownikami, gdy nie mogą spełnić wszystkich postulatów. Poznaj skuteczne sposoby załagodzenia konfliktu.  

Spór zbiorowy pracowników z pracodawcą lub pracodawcami może dotyczyć warunków pracy, płac lub świadczeń socjalnych oraz praw i wolności związkowych pracowników lub innych grup, którym przysługuje prawo zrzeszania się w związkach zawodowych (ustawa z 23 maja 1991 r. o rozwiązywaniu sporów zbiorowych). Z punktu widzenia dyrektora podmiotu leczniczego istotne jest, co spowodowało spór, jak będzie długo trwał i czy można go rozwiązać? Na pierwsze pytanie odpowiesz, gdy otrzymasz zawiadomienie od organizacji związkowej (jednej lub kilku – w zależności od liczby) o wszczęciu sporu zbiorowego.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
spór zbiorowy
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie