Jak zdobyć lojalnych pacjentów – 5 wskazówek
To nie wykształcenie menedżera, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu/placówki wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. Sprawdź, jak je rozwijać.
- Aby zyskać lojalność pacjentów i przyciągnąć ich do gabinetu, konieczne jest budowanie relacji opartych na jakości usług, dopasowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest inwestowanie w marketing doświadczeń, które uwzględniają nie tylko jakość usług, ale także przyjazną atmosferę i komfort pacjenta.
- Skuteczna komunikacja, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, odgrywa istotną rolę w przyciąganiu i utrzymywaniu pacjentów.
- Programy lojalnościowe oraz edukacja pacjentów są doskonałymi narzędziami wspierającymi lojalność. Ostatecznie traktowanie pacjentów indywidualnie i dbanie o ich potrzeby buduje długotrwałe relacje i lojalność.
-
Czytaj też:
-
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.