Jak zdobyć lojalnych pacjentów – 5 wskazówek

/appFiles/site_102/images/autor/9mqrLMQGKeH2dtN.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 4 grudnia 2023
Jak zdobyć lojalnych pacjentów – 5 wskazówek

To nie wykształcenie menedżera, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu/placówki wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. Sprawdź, jak je rozwijać.

  • Aby zyskać lojalność pacjentów i przyciągnąć ich do gabinetu, konieczne jest budowanie relacji opartych na jakości usług, dopasowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest inwestowanie w marketing doświadczeń, które uwzględniają nie tylko jakość usług, ale także przyjazną atmosferę i komfort pacjenta.

  • Skuteczna komunikacja, zarówno werbalna, jak i niewerbalna, odgrywa istotną rolę w przyciąganiu i utrzymywaniu pacjentów.

  • Programy lojalnościowe oraz edukacja pacjentów są doskonałymi narzędziami wspierającymi lojalność. Ostatecznie traktowanie pacjentów indywidualnie i dbanie o ich potrzeby buduje długotrwałe relacje i lojalność.

  • Czytaj też:

  • Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingpacjent