Zasady rejestracji pacjenta przez telefon

Placówki medyczne mogą rejestrować pacjentów na podstawie zgłoszenia osobistego lub poprzez telefon, czy też inny środek komunikacji elektronicznej. W tym momencie powstaje pytanie, jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe pacjentów oraz kiedy i w jaki sposób mogą wyrazić zgodę na przetwarzanie danych podczas rozmowy telefonicznej. Są to niezwykle ważne czynności, które wykonuje się już podczas rejestracji, dlatego tak istotne jest aby personel był w tym zakresie dobrze przeszkolony.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
pacjentrejestracja