Kwiecień 2017: Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów

Dodano: 7 marca 2017
Kwiecień 2017: Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów

Rejestratorki, które dobrze wykonują swoje obowiązki i znają prawa pacjenta, to dziś podstawa funkcjonowania placówek medycznych. Z e-booka dowiesz się, jak właściwie przygotować pracowników do pracy z pacjentami i zyskasz pewność, że spadnie liczba skarg pacjentów.

Pozostało jeszcze 99 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.