Co może zyskać placówka, realizując zakupy za pośrednictwem aukcji internetowej

Zakupy z wykorzystaniem aukcji internetowej to nie tylko oszczędność o ok. 20% kosztów, ale i szansa na wynegocjowanie dłuższej gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego, a także lepszych warunków dostawy i płatności dla placówki. Aukcja elektroniczna to – zgodnie z Prawem zamówień publicznych - jeden z dopuszczalnych elektronicznych trybów udzielania zamówień publicznych. Placówki zobowiązane do ogłaszania przetargów publicznych coraz częściej korzystają z tej formy, gdyż pozwala ona na oszczędności w wysokości ok. 20%.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
