Akademia Menedżera 11: Zarządzanie zmianą - praktyczne porady

Przyzwyczajenia oraz nawyki wypracowywane przez lata są trudnym obszarem do zmiany. Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji?  O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.