Akademia Menedżera 3: Zaufanie jako wartość firmy - jak je budować

Podejście bazujące na trosce o pacjenta i wzmocnieniu zaufania do ośrodka w powiązaniu z postawą firmy, która woli zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa nie jest potrzebna konkretnej osobie, to metoda warta wdrożenia w placówkach medycznych. Wiarygodność lekarzy, rzetelność i troska o zdrowie pacjentów powinny być priorytetem. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.