Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 23 sierpnia 2019
Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

W realiach funkcjonowania placówki medycznej może zaistnieć wiele sytuacji trudnych do przewidzenia, które okazują się czasochłonne i wymuszają wiele kolejnych działań, rujnujących wcześniejszy harmonogram. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami bywa trudnym wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić?

Nie wszyscy mają możliwość w pełni samodzielnej organizacji i zaplanowania zadań do wykonania, jakże często bowiem przełożony nagle narzuca kolejne obowiązki, gdzie to, co pilne niekoniecznie jest tożsame z tym, co ważne. Największy chaos, frustracje i niezdrowe emocje w takich sytuacjach wywołuje takie podejście do zawodowych wyzwań, gdy nie kończy się kolejnych zadań i zaczyna realizować nowe, które nagle wpadły na listę pilnych spraw do załatwienia. Problemy piętrzą się i nie bardzo wiadomo, czy i kiedy doczekają się finału.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
Zarządzanie czasem