Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 23 sierpnia 2019
Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

W realiach funkcjonowania placówki medycznej może zaistnieć wiele sytuacji trudnych do przewidzenia, które okazują się czasochłonne i wymuszają wiele kolejnych działań, rujnujących wcześniejszy harmonogram. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami bywa trudnym wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić?

Nie wszyscy mają możliwość w pełni samodzielnej organizacji i zaplanowania zadań do wykonania, jakże często bowiem przełożony nagle narzuca kolejne obowiązki, gdzie to, co pilne niekoniecznie jest tożsame z tym, co ważne. Największy chaos, frustracje i niezdrowe emocje w takich sytuacjach wywołuje takie podejście do zawodowych wyzwań, gdy nie kończy się kolejnych zadań i zaczyna realizować nowe, które nagle wpadły na listę pilnych spraw do załatwienia. Problemy piętrzą się i nie bardzo wiadomo, czy i kiedy doczekają się finału.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
Zarządzanie czasem