Jak sobie radzić z nadmiarem zadań w pracy

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 27 grudnia 2019
Jak sobie radzić z nadmiarem zadań w pracy

W sektorze ochrony zdrowia, szczególnie na stanowiskach medycznych, często dochodzi do wypalenia zawodowego. Wśród personelu niemedycznego w dużej mierze zależy to nie tylko od umiejętności tworzenia relacji w miejscu pracy, organizacji swojego czasu, lecz także od automotywacji zawodowej czy relacji z przełożonym. Jak sobie radzić z organizacją zadań w pracy?

Z artykułu dowiesz się:

  • co ma zrobić kierownik, który ma w zespole pracoholika
  • jak wspierać pracoholika
  • co pomoże znaleźć balans między życiem zawodowym a prywatnym

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.