Jak zarządzać placówką przy wsparciu strategii
Wchodzimy w erę strategów. Obecne niepewne warunki ekonomiczne zmuszają placówki medyczne do coraz silniejszego skupienia się na strategii i zaangażowaniu wyższych rangą liderów, aby nie przeoczyć potencjalnych możliwości, zagrożeń i na czas odpowiadać na rodzące się wyzwania. Oto, jakie działania warto podjąć.
Zarządzanie skupione na strategii i ludziach, którzy kreują kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, to duża zmiana w stosunku do praktyk stosowanych przez długie lata, kiedy to strategia korporacyjna odpowiadała zagregowanym strategiom poszczególnych jednostek biznesowych lub była po prostu domeną niewielkiej grupy menedżerów. Nadal jednak niewiele jest placówek, w których wszyscy członkowie kadry zarządzającej są doskonale zorientowani w tym temacie. Poniżej trzy istotne wskazówki, które mogą podpowiedzieć, jak stać się bardziej strategicznym. Choć mogą się wydawać oczywiste, wdrożenie ich w życie wymaga pracy.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.