Myślenie strategiczne – od czego zacząć

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 17 marca 2017
Myślenie strategiczne – od czego zacząć

Wizje rozwoju własnej placówki możesz bardziej lub mniej sprecyzować. Warto jednak wytyczyć konkretny kierunek i zmienić myślenie oraz podejście do tego, co było, aby na bazie wypracowanego kapitału stworzyć lepszą jakość, poprawić ofertę rynkową i wizerunek. Oto, co może pomóc w myśleniu strategicznym.

Nie zawsze sami mamy pełen wpływ na planowanie, szczególnie długofalowe, np. gdy funkcjonujemy w strukturze sieci szpitali czy przychodni. Wówczas działanie każdej placówki jest podporządkowane wypracowanej już rynkowej wizji, przyjętej dla całej struktury i jej rozwoju na ogólnopolskim rynku. Stajemy się zatem realizatorami działań strategicznych, niekoniecznie nawet ich współtwórcami.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.