W analizie wyników placówki warto stosować mierniki
Jakość w placówkach medycznych trzeba monitorować i oceniać na każdym etapie realizacji usługi. Mogą w tym pomóc specjalnie opracowane mierniki i wskaźniki. Sprawdź, jak je wykorzystać w praktyce.
Jakość opieki zdrowotnej jest procesem złożonym oraz interdyscyplinarnym. Może się ona odnosić zarówno do poprawy realizacji usług medycznych, jak i do czynników ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa pacjenta. Może być kształtowana przez jakość struktury, procesu oraz wyniku. Ważne jest jednak, aby była odpowiednio monitorowana i oceniana na każdym etapie realizacji usługi. Ocena jakości usług medycznych jest zazwyczaj prowadzona przy użyciu różnego rodzaju wskaźników oraz kryteriów odnoszących się do określonych standardów.
Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.