Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.
Od lat placówki medyczne, dietetycy, fizjoterapeuci czy trenerzy personalni wykorzystują edukowanie o zdrowiu do tworzenia i wzmacniania wizerunku swojej marki usługowej. Sprawdź, jak uczynić z tego atut placówki.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!