Przyzwyczajenia oraz nawyki wypracowywane przez lata są trudnym obszarem do zmiany. Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji? O tym w najnowszym dodatku „Akademia Menedżera”.
W dziedzinie zarządzania nie ma cudownych recept na sukces. Niezbędne są ciężka praca, zdrowy rozsądek oraz trafny dobór najskuteczniejszych metod do zrealizowania tego, co zamierzamy. Warto korzystać z dostępnych rozwiązań, które mogą oszczędzić wielu kosztów i sporo zachodu. O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!