Beata Drzazga

Beata Drzazga: Personel medyczny z pasją, empatią i wielkim sercem

W placówkach medycznych pacjenci, zwłaszcza najbardziej potrzebujący, powinni otrzymywać - pod jednym dachem - kompleksową opiekę medyczną. BETAMED S.A. w Chorzowie - jako jedna z nielicznych placówek - realizuje idee holistycznej opieki nad pacjentem. Sprawdź, w czym tkwi sukces. Rozmowa z BEATĄ DRZAZGĄ, prezes BETAMED S.A. w Chorzowie.

Edward Hartwich

Edward Hartwich: Stawiamy na inwestycje w sprzęt i rozbudowę

Liczne inwestycje i modernizacje pozwoliły zwiększyć liczbę zabiegów operacyjnych i diagnostyki obrazowej w placówce. Z kolei wysoką jakość świadczeń medycznych gwarantuje profesjonalna kadra medyczna z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i z ponad dwudziestoletnim, nawet trzydziestoletnim, doświadczeniem. Dowiedz, jak rozwijać ośrodek wysokospecjalistyczny – na przykładzie bydgoskiej placówki - rozmowa z EDWARDEM HARTWICHEM, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. Józefa Brudzińskiego w Bydgoszczy.

Gabriel Maj

Gabriel Maj: Zadowolenie personelu wpływa na jakość

Pracownicy działu, który zajmuje się m.in. pozyskiwaniem środków zewnętrznych i rozpoznaniem, kiedy ogłaszane są konkursy na dofinansowanie, doskonale znają potrzeby zakładu. Dlatego łatwiej i szybciej potrafią znaleźć ogłoszenia dotyczące dotacji. Sprawdź, jak lubelska placówka skutecznie zdobywa środki UE - r ozmowa z GABRIELEM MAJEM, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie.

Konrad Lukaszewski

Konrad Łukaszewski: Jak wypracować optymalne efekty

Jakość udzielanych świadczeń oraz komfort leczenia pacjentów w dużej mierze zależy od kwalifikacji i kompetencji pracowników, dlatego Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi wspiera wszelkie formy rozwoju i doskonalenia pracowników. Sprawdź, co jeszcze pomaga efektywnie zarządzać placówką - r ozmowa z KONRADEM ŁUKASZEWSKIM, dyrektorem Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.

Monika Ochal

Monika Ochal: Pacjent jest dla nas najważniejszy

W medycynie nie można opierać się jedynie na wiedzy zdobytej w czasie studiów. Szybki postęp nauki i badań determinuje konieczność uaktualniania kwalifikacji i jest doskonałą motywacją do samodoskonalenia. Sprawdź, gdzie tkwi sukces NZOZ Profi-Med w Lublinie - rozmowa z MONIKĄ OCHAL, koordynatorem ds. badań klinicznych i menedżerem NZOZ Profi-Med w Lublinie.

Jerzy Rajewski

Jerzy Rajewski: Medycyna rodzinna daje wiele możliwości

Dbałość o najwyższą jakość wykonywanej pracy i zaangażowanie w jej stałe podnoszenie jest niezbędnym warunkiem w pracy lekarza. Jednocześnie pacjenci mają rozbudzone potrzeby i oczekiwania, które nie zawsze mają uzasadnienie w wynikach badań naukowych. Jak zatem szukać odpowiedniego kompromisu - r ozmowa z dr JERZYM RAJEWSKIM, prezesem Przychodni Lekarskiej Rodzina w Koronowie.

Katarzyna Niewinska

Katarzyna Niewińska: Usługi online to przyszłość ochrony zdrowia

NZOZ Psychomedic to pierwsza placówka medyczna w Polsce, która oferuje usługi psychiatryczne i psychologiczne w sieci. Pacjenci mogą szybko skontaktować się z lekarzem, także przez Internet. Możliwe są też wizyty domowe. Poznaj receptę na sukces tej przych odni -rozmowa z dr n. med. Katarzyną Niewińską, dyrektorem ds. medycznych NZOZ Psychomedic w Warszawie

Szyntor Łukasz

Łukasz Szyntor: Realizujemy specjalistyczne programy projakościowe

Zdarzenia niepożądane związane z przyjmowaniem leków występują co najmniej u kilku procent pacjentów i bywają niebezpieczne. Dlatego placówka w Gryficach już na etapie przyjęcia pacjenta do szpitala weryfikuje alergie m.in. na leki i lateks - Rozmowa z ŁUKASZEM SZYNTOREM, rzecznikiem prasowym Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach.

Zaneta Karczewska

Żaneta Karczewska: Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

W centrum aktywności i zaangażowania Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie jest zdrowie pacjentów, a zmiana ich postaw i świadomości odgrywa kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Sprawdź, w jaki sposób programy i akcje profilaktyczne pomagają w lepszej opiece nad pacjentami - rozmowa z ŻANETĄ KARCZEWSKĄ, dyrektor Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.

Zaneta Iwanczyk

Żaneta Iwańczyk: Pacjenci wspomagają efektywny rozwój

Łódzkie Miejskie Centrum Medyczne Górna stara się być konkurencją dla niepublicznych placówek, dlatego inwestuje w nowy sprzęt oraz prowadzi inwestycje budowlane w wybranych lokalizacjach. Oferuje też darmowe programy profilaktyczne. Sprawdź, co jeszcze wpływa na sukces placówek? Rozmowa z ŻANETĄ IWAŃCZYK, dyrektor Miejskiego Centrum Medycznego Górna w Łodzi.