Izabela Michalak: Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/s0DQ6hCJ3acUnRe.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 22 lutego 2016
Izabela Michalak: Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów

Zaufanie w zawodzie lekarza jest podstawowym elementem w budowie odpowiednich relacji z chorym. Pełnoprofilowa opieka to również odbycie z pacjentem szczerej rozmowy, na którą zdobywają się osoby darzące lekarza zaufaniem - rozmowa z IZABELĄ MICHALAK, kierownikiem Przychodni Willowa w Lublinie.

Certyfikat ISO 9001:2008, który mamy, jest miarą jakości oferowanych usług stomatologicznych, zarówno tych w ramach kontraktu z NFZ, jak i prywatnych. Certyfikat ISO w pewien sposób narzuca algorytm postępowania, który zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość świadczonych usług. W regularnie przeprowadzanych ankietach, w ramach prawidłowego zarządzania jakością, oceniamy wyniki naszych starań. W ostatnim badaniu grupa 275 ankietowanych doceniła nasz wkład pracy.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.