Izabela Michalak: Najważniejsze jest poznanie oczekiwań pacjentów

Zaufanie w zawodzie lekarza jest podstawowym elementem w budowie odpowiednich relacji z chorym. Pełnoprofilowa opieka to również odbycie z pacjentem szczerej rozmowy, na którą zdobywają się osoby darzące lekarza zaufaniem - rozmowa z IZABELĄ MICHALAK, kierownikiem Przychodni Willowa w Lublinie.
Certyfikat ISO 9001:2008, który mamy, jest miarą jakości oferowanych usług stomatologicznych, zarówno tych w ramach kontraktu z NFZ, jak i prywatnych. Certyfikat ISO w pewien sposób narzuca algorytm postępowania, który zapewnia bezpieczeństwo i wysoką jakość świadczonych usług. W regularnie przeprowadzanych ankietach, w ramach prawidłowego zarządzania jakością, oceniamy wyniki naszych starań. W ostatnim badaniu grupa 275 ankietowanych doceniła nasz wkład pracy.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
