Piotr Soszyński: Pandemia pokazała, że trzeba działać elastycznie
Musieliśmy, jako Medicover, podobnie jak wiele innych placówek medycznych, szybko dostosować sposób działania oraz model opieki do tej zaskakującej i nieoczekiwanej sytuacji, jaką okazała się być pandemia wirusa SARS-CoV-2 - rozmowa z dr. PIOTREM SOSZYŃSKIM, dyrektorem ds. medycznych Medicover sp. z o.o.
Obecnie w czasie epidemii telemedycyna stała się powszechnie akceptowalnym sposobem kontaktu z lekarzem, zalecanym przez rząd, Naczelną Radę Lekarską i Ministerstwo Zdrowia, dlatego łatwiej i szybciej mogliśmy w większym niż dotąd zakresie oferować ten sposób pozyskania porady lekarskiej, poza tym istotne znaczenie ma tu doświadczenie.
W Medicover porady telemedyczne wprowadziliśmy już w 2012 roku, dlatego wielu naszych lekarzy, dziś już bardzo doświadczonych, miało nie tylko czas, ale także praktyczną możliwość wykorzystania systemu w kontakcie z pacjentem, kierując chorego – jeśli stwierdziliby taką konieczność – na badanie diagnostyczne lub wizytę stacjonarną.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.