Piotr Soszyński: Pandemia pokazała, że trzeba działać elastycznie

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 15 grudnia 2020
Piotr Soszyński: Pandemia pokazała, że trzeba działać elastycznie

Musieliśmy, jako Medicover, podobnie jak wiele innych placówek medycznych, szybko dostosować sposób działania oraz model opieki do tej zaskakującej i nieoczekiwanej sytuacji, jaką okazała się być pandemia wirusa SARS-CoV-2 - rozmowa z dr. PIOTREM SOSZYŃSKIM, dyrektorem ds. medycznych Medicover sp. z o.o.

Obecnie w czasie epidemii telemedycyna stała się powszechnie akceptowalnym sposobem kontaktu z lekarzem, zalecanym przez rząd, Naczelną Radę Lekarską i Ministerstwo Zdrowia, dlatego łatwiej i szybciej mogliśmy w większym niż dotąd zakresie oferować ten sposób pozyskania porady lekarskiej, poza tym istotne znaczenie ma tu doświadczenie.

W Medicover porady telemedyczne wprowadziliśmy już w 2012 roku, dlatego wielu naszych lekarzy, dziś już bardzo doświadczonych, miało nie tylko czas, ale także praktyczną możliwość wykorzystania systemu w kontakcie z pacjentem, kierując chorego – jeśli stwierdziliby taką konieczność – na badanie diagnostyczne lub wizytę stacjonarną.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Słowa kluczowe:
teleporadywywiad