Żaneta Karczewska: Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

W centrum aktywności i zaangażowania Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie jest zdrowie pacjentów, a zmiana ich postaw i świadomości odgrywa kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Sprawdź, w jaki sposób programy i akcje profilaktyczne pomagają w lepszej opiece nad pacjentami - rozmowa z ŻANETĄ KARCZEWSKĄ, dyrektor Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.
Każda choroba wykryta we wczesnym stadium daje lepsze efekty leczenia. Jest to ogromna korzyść nie tylko dla pacjenta i jego rodzin, lecz także dla całego systemu ochrony zdrowia. W ostatnich latach odpowiedzialność za zdrowie pacjenta przerzucono na zakłady lecznicze.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
