Żaneta Karczewska: Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

/appFiles/site_102/images/autor/s0DQ6hCJ3acUnRe.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 11 października 2017
Żaneta Karczewska: Słuchamy pacjentów i reagujemy na ich potrzeby

W centrum aktywności i zaangażowania Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie jest zdrowie pacjentów, a zmiana ich postaw i świadomości odgrywa kluczową rolę w zachowaniu zdrowia i dobrego samopoczucia. Sprawdź, w jaki sposób programy i akcje profilaktyczne pomagają w lepszej opiece nad pacjentami - rozmowa z ŻANETĄ KARCZEWSKĄ, dyrektor Samorządowej Przychodni Zdrowia w Tuszynie.

Każda choroba wykryta we wczesnym stadium daje lepsze efekty leczenia. Jest to ogromna korzyść nie tylko dla pacjenta i jego rodzin, lecz także dla całego systemu ochrony zdrowia. W ostatnich latach odpowiedzialność za zdrowie pacjenta przerzucono na zakłady lecznicze.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiwywiad