Jak na nowo otwierać przychodnie
Większość placówek medycznych, na czele z przychodniami rejonowymi i niepublicznymi centrami medycznymi, wciąż nie przyjmuje pacjentów inaczej niż w ramach telemedycyny, wystawiając e-recepty i e-zwolnienia. Wyzwanie związane z przyjmowaniem pacjentów w tradycyjny sposób podejmują coraz częściej prywatne gabinety lekarskie. Jak otwierać się na nowo w okresie „odmrażania” gospodarki, aby pacjenci czuli się bezpiecznie?
Wielu lekarzy czy właścicieli placówek medycznych stanęło przed koniecznością redukcji zatrudnienia (asystentki stomatologiczne, pracownicy rejestracji, pielęgniarki), co ma wpływ nie tylko na ograniczone planowanie rozwoju placówki w przyszłości, ale i frustracje byłych pracowników, mające przełożenie na opinie (np. online). Jednak gros placówek medycznych jest obecnie w sytuacji odmrażania działalności i stoi przed koniecznością skutecznego poinformowania o dostępności do usług medycznych – przede wszystkim dotarcia do osób najtrudniej dostępnych, czyli niekorzystających z Internetu, co najwyżej z SMS-ów albo jedynie z telefonu.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.