Jak na nowo otwierać przychodnie

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 12 sierpnia 2020
Jak na nowo otwierać przychodnie

Większość placówek medycznych, na czele z przychodniami rejonowymi i niepublicznymi centrami medycznymi, wciąż nie przyjmuje pacjentów inaczej niż w ramach telemedycyny, wystawiając e-recepty i e-zwolnienia. Wyzwanie związane z przyjmowaniem pacjentów w tradycyjny sposób podejmują coraz częściej prywatne gabinety lekarskie. Jak otwierać się na nowo w okresie „odmrażania” gospodarki, aby pacjenci czuli się bezpiecznie?

Wielu lekarzy czy właścicieli placówek medycznych stanęło przed koniecznością redukcji zatrudnienia (asystentki stomatologiczne, pracownicy rejestracji, pielęgniarki), co ma wpływ nie tylko na ograniczone planowanie rozwoju placówki w przyszłości, ale i frustracje byłych pracowników, mające przełożenie na opinie (np. online). Jednak gros placówek medycznych jest obecnie w sytuacji odmrażania działalności i stoi przed koniecznością skutecznego poinformowania o dostępności do usług medycznych – przede wszystkim dotarcia do osób najtrudniej dostępnych, czyli niekorzystających z Internetu, co najwyżej z SMS-ów albo jedynie z telefonu.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.