Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 5 listopada 2018
Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

Rozwinięta inteligencja emocjonalna jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Wywieranie presji na ludzi, wymuszanie zachowań i krzyk czy krytyka nie sprawdzają się. Jak zdobywać zaufanie i pożądaną pozycję w oczach pracowników?

Im bardziej skomplikowana jest oferta placówki, tym trudniej podejmować pacjentom decyzje (co niejednokrotnie jest związane z koniecznością poniesienia sporych wydatków). Dlatego coraz tym cenniejsze są kompetencje osób bezpośrednio konfrontujących się z pacjentem (w rejestracji, przez telefon), ale również w gabinecie. Uwzględnianie czynnika emocjonalnego w procesie podejmowania decyzji przez usługobiorców jest koniecznością, nie tylko dla pracowników rejestracji i lekarzy.

Czytaj więcej na temat rozwoju zawodowego menedżerów i personelu medycznego w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.