Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 5 listopada 2018
Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

Rozwinięta inteligencja emocjonalna jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Wywieranie presji na ludzi, wymuszanie zachowań i krzyk czy krytyka nie sprawdzają się. Jak zdobywać zaufanie i pożądaną pozycję w oczach pracowników?

Im bardziej skomplikowana jest oferta placówki, tym trudniej podejmować pacjentom decyzje (co niejednokrotnie jest związane z koniecznością poniesienia sporych wydatków). Dlatego coraz tym cenniejsze są kompetencje osób bezpośrednio konfrontujących się z pacjentem (w rejestracji, przez telefon), ale również w gabinecie. Uwzględnianie czynnika emocjonalnego w procesie podejmowania decyzji przez usługobiorców jest koniecznością, nie tylko dla pracowników rejestracji i lekarzy.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie