Jak poprawić komfort pacjentów – case study

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Jak poprawić komfort pacjentów – case study

Stworzenie stref przyjaznych dla pacjentów czy zwiększenie dostępności placówki pod względem komunikacyjnym to niektóre rozwiązania, po które sięgają placówki, aby ich podopieczni czuli się dobrze. Zobacz, jakie działania warto podejmować, żeby wzmocnić efekt leczenia.

Pacjenci będą mogli łatwiej odnaleźć się na korytarzach placówki i oczekiwać na przyjęcie w komfortowych warunkach, z monitorami i biblioteczkami. Przestrzeń, określona jako strefy pacjenta, ma służyć także prelekcjom, występom artystycznym i wystawom – to plany związane z modernizacją Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi, z myślą o udogodnieniach dla pacjentów.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiszpital
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 06.marca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Gdańsk Wrzeszcz 07.marca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie