Jak skutecznie prowadzić audyt w placówce

/appFiles/site_102/images/autor/aLWJE1kmolfUCTu.png

Autor: Wojciech Krówczyński

Dodano:
Jak skutecznie prowadzić audyt w placówce

Audyt wewnętrzny pomoże menedżerom placówek medycznych budować przewagę konkurencyjną na rynku świadczeń medycznych oraz doskonalić jakość działania. Jest informacją, na bazie której można budować nową wartość dodaną dla pacjenta. Jak jeszcze może pomóc w podjęciu właściwych działań rozwojowych?

Audyt prowadzony w placówce medycznej jest kojarzony z badaniem dokumentów finansowych i orzekaniem na ich podstawie o kondycji finansowej czy przeglądem standardów funkcjonujących po wdrożeniu określonych norm ISO. Niektórzy zamiast określenia „audyt” używają zamiennie słowa „audit”, zapożyczonego z języka angielskiego. Podkreślają w ten sposób wyjątkowość i specyfikę określonego typu przeglądu. W każdym z tych przypadków audyt jest przeglądem procesów, procedur wykonywanych przez niezależną osobę, która ma określone kompetencje merytoryczne oraz psychospołeczne, w tym umiejętność słuchania, analizowania.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
audytplacówka medyczna
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie