Jak skutecznie prowadzić audyt w placówce

/appFiles/site_102/images/autor/aLWJE1kmolfUCTu.png

Autor: Wojciech Krówczyński

Dodano:
Jak skutecznie prowadzić audyt w placówce

Audyt wewnętrzny pomoże menedżerom placówek medycznych budować przewagę konkurencyjną na rynku świadczeń medycznych oraz doskonalić jakość działania. Jest informacją, na bazie której można budować nową wartość dodaną dla pacjenta. Jak jeszcze może pomóc w podjęciu właściwych działań rozwojowych?

Audyt prowadzony w placówce medycznej jest kojarzony z badaniem dokumentów finansowych i orzekaniem na ich podstawie o kondycji finansowej czy przeglądem standardów funkcjonujących po wdrożeniu określonych norm ISO. Niektórzy zamiast określenia „audyt” używają zamiennie słowa „audit”, zapożyczonego z języka angielskiego. Podkreślają w ten sposób wyjątkowość i specyfikę określonego typu przeglądu. W każdym z tych przypadków audyt jest przeglądem procesów, procedur wykonywanych przez niezależną osobę, która ma określone kompetencje merytoryczne oraz psychospołeczne, w tym umiejętność słuchania, analizowania.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
audytplacówka medyczna
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie