Jak uniknąć porażki w zarządzaniu projektem

Dodano:
Jak uniknąć porażki w zarządzaniu projektem

W dziedzinie zarządzania nie ma cudownych recept na sukces. Niezbędne są ciężka praca, zdrowy rozsądek oraz trafny dobór najskuteczniejszych metod do zrealizowania tego, co zamierzamy. Warto korzystać z dostępnych rozwiązań, które mogą oszczędzić wielu kosztów i sporo zachodu.

Chyba nie ma na świecie firmy, która choćby od czasu do czasu nie musiała realizować jakiegoś projektu inwestycyjnego. Musi, bo kto się nie rozwija, ten się cofa, a reakcją na stale ewoluujące otoczenie biznesowe oraz rosnące wymagania klientów i kontrahentów jest wprowadzanie zmian. Nieważne, czy jest to nowy produkt lub usługa, przeprowadzenie nowej kampanii reklamowej, wdrożenie nowoczesnego systemu informatycznego albo kanału komunikacji z klientami lub przedsięwzięcie o znacznie większej skali – np. realizacja innowacyjnych badań rozwojowych albo wybudowanie nowej siedziby firmy.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
zarządzanie procesem
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Warszawa 25.września.2017

ISO 9001:2015 w placówce medycznej – nowe podejście, nowe wymagania

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Miokinematyczna Odbudowa Wzorców Kompleksu „Lędźwiowo – Miedniczno – Udowego”

Warszawa 13.października.2017

Kurs pogłębiający wiedzę o zależnościach pomiędzy ipsilateralną i kontralateralną częścią zespołu lędźwiowo–miedniczno–udowego.

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie