Jak zmienić przyzwyczajenia oraz nawyki personelu medycznego wypracowywane przez lata 

/appFiles/site_102/images/autor/aLWJE1kmolfUCTu.png

Autor: Wojciech Krówczyński

Dodano: 23 marca 2016
Jak zmienić przyzwyczajenia oraz nawyki personelu medycznego wypracowywane przez lata 

Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji?

Każda zmiana organizacyjna powoduje opór pracowników i niechęć do zmian. Wynika to m.in. z konieczności spędzenia większej ilości czasu w związku z nauką nowej procedury. Dzień pracy zaczyna się rozciągać, a harmonogram przyjęć pacjentów się wydłuża. Rośnie ogólne zniechęcenie do wdrażanych nowości, bo nie widać światełka w tunelu.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
zarządzanie

Spis treści Czytaj e-wydanie