Jak zmienić przyzwyczajenia oraz nawyki personelu medycznego wypracowywane przez lata

/appFiles/site_102/images/autor/ARCVrLl6Ht05sKi.png

Autor: Wojciech Krówczyński

Dodano: 23 marca 2016
Jak zmienić przyzwyczajenia oraz nawyki personelu medycznego wypracowywane przez lata

Pracownicy zmuszani do szybkiej zmiany procedur i zachowań próbują nowe rzeczy wykonywać „po staremu”, dlatego efektywność pracy spada i obniża się standard świadczenia usług leczniczych. Jak zapobiec takiej sytuacji?

Każda zmiana organizacyjna powoduje opór pracowników i niechęć do zmian. Wynika to m.in. z konieczności spędzenia większej ilości czasu w związku z nauką nowej procedury. Dzień pracy zaczyna się rozciągać, a harmonogram przyjęć pacjentów się wydłuża. Rośnie ogólne zniechęcenie do wdrażanych nowości, bo nie widać światełka w tunelu.

Czytaj więcej na temat zatrudniania kierowników w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
zarządzanie