Jak zorganizować pracę rejestracji – case study

/appFiles/site_102/images/autor/KZu6YmjftRb0d2E.jpeg

Autor: Elżbieta Borek

Dodano:
Jak zorganizować pracę rejestracji – case study

Każda placówka medyczna może dowolnie zorganizować rejestrację pacjentów. Nie wszędzie jednak można  uprościć ten proces tak, aby wszyscy byli zadowoleni. Jakie zatem kroki organizacyjne podjąć, aby zwiększyć komfort pracy personelu i pacjentów?

Pacjent może zarejestrować się w placówce osobiście, telefonicznie, drogą elektroniczną, a nawet za pośrednictwem osoby trzeciej. Niestety nie zawsze jest to respektowane. Często pacjenci zmuszani są do osobistego stawienia się. Personel mówi, że jest wielu chętnych i kto pierwszy ten lepszy albo że trzeba być wcześniej, by zdążyć się zapisać do lekarza, nim wyczerpie się limit przyjęć na dany dzień. Pamiętajmy, że takie postępowanie jest bezprawne. Podobnie jak rejestracja czynna tylko w określonych godzinach, np. od 8.00 do 10.00. Jak zatem postępować, aby przestrzegać przepisów?

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
rejestracja

Spis treści Czytaj e-wydanie